خودرو بر یزد

خودرو بر یزد

 خودرو بر یزد , میبد , اردکان , بافق

خودرو بر یزد 24 ساعته آماده ارائه خدمات به شما هم استانی های عزیز و مسافران می باشد.

با داشتن نمایندگی در سرتاسر استان یزد و متخصصین مجرب هرگز در راه نخواهید ماند.

ما در تمام شهر های استان یزد شامل مرکز یزد، میبد واردکان وحتی نیز نمایندگی داریم.

ما با داشتن انواع خودروبر امکان بکسل و جابه جایی هر مدل خودرویی را داریم. ارزانترین قیمت را در خودرو بر یزد و با ما تجربه کنید. ما با داشتن تجربه چندین و چند ساله در زمینه تعمیر و بکسل خودرو در کنار شما هستیم، با اعتماد خودروتان را به ما بسپارید.

چرا خودرو بر یزد؟

خودرو بر به عنوان تعمییر کار سیار و در محل در هر موقعیتی آماده ارائه خدمت ب شما است. در هنگام تصادف و حتی خرید خودرو جدید با شما هستیم. در سرتا سر یزد هیچ جایی ارزانتر از خودرو بر یزد نخواهید دید. ما با داشتن بیشترین کفی بر ها و معتبر ترین تعمیرکاران خدمات امداد خودرو را در نازل ترین زمان ممکن برای شما انجام می دهیم. اگر تصادف کردید، ما زودتر از پلیس ناجا برآورد خسارت می کنیم، امتحان مجانی است. کارشناسان ما هر لحظه که شما بخواهید حتی درون منزلتان آماده چک کردن خودروی شما هستند. از صفر تا صد تعمیرات خودروتان را با یک قیمت پایین انجام می دهیم. با ما تماس بگیرید.

کی به خودروبر یزد زنگ بزنیم؟

هر وقت که حس کردید موتور شما خوب کار نمی کند یا در میانه سفر در یکی از خیابان های یزد موتور داغ کرد و نمی دانید چکار کنید با ما تماس بگیرید. ما هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی شما را راهنمایی می کنیم و در صورت لزوم خودرو شما را به تعمیر گاه مد نظرتان منتقل می کنیم. البته اگر ما را قابل اعتماد بدانید در محل خودروتان را تعمییر و تعویض قطعه می کنیم. ما از قطعات اصل و دارای گارانتی استفاده خواهیم کرد.مهم نیست ماشین شما چه باشد لکسوس یا پژو یا کدام قطعه خراب شده فیلتر یا دنده گیر بکس ما هستیم.

شماره تماس با خودروسوار و امدادخودرو طاهر 09120304594 * 09105899989 * 09334382848

خودرو بر یزد

پیمایش به بالا
تماس با خودرو بر