امداد خودرو

امداد خودرو حسن آباد

امداد خودرو حسن آباد

امداد خودروبر حسن آباد طاهر با سال ها تجربه در زمینه امداد خودرو و خودروبر در حسن آباد و همچنین امداد خودرو آماده خدمات رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

امداد خودرو تبریز

امداد خودرو حسن آباد

خودروبر حسن آباد طاهر در شهر حسن آباد شامل حمل خودرو با نیسان چرخ گیر، خودروبر و خودرو سوار بدون آسیب به خودروی مشتری با بیمه و بارنامه ی معتبر و قانونی می باشد. در هر تمامی ساعات شبانه روز امداد خودرو حسن آباد در خدمت شما عزیزان می باشد. خدمات حمل ماشین و خودرو سوار در سطح حسن آباد و کلیه شهرستان های استان.

خدمات امداد خودرو حسن آباد (طاهر)

حمل خودروهای لوکس و گران قیمت به تمامی نقاط ایران با ایمنی کامل و صدور بیمه برای وسیله نقلیه شما با امداد خودرو حسن آباد .

خدمات ویژه BMW تحت نظارت پرشیا خودرو در امداد خودرو طاهر.

دارای کاپوتاژ بین المللی و حمل خودرو به کشورهای همسایه گرجستان – ترکیه – آذربایجان – ارمنستان.

تعمیرگاه سیار و تعمیر وسیبه نقلیه شما به صورت شبانه روزی.

سوخت رسانی به خودروهای در راه مانده توسط طاهر

تعویض و تعمیر شمع و وایر خودرو در محل توسط امداد گر

امداد خودرو

حمل خودرو حسن آباد

در بعضی از شرایط زمانی که با خودرویمان در حال حرکت به مقصدی یا مسافرتی هستیم ،

خودرو ما دچار نقص فنی میشود که امکان راه اندازی مجدد آن از عهده ما خارج است .

ویا به دلیل نبودن امکانات و تجهیزات مخصوص قادر به راه اندازی مجدد خودروو تعمیر آن نیستیم .

در این صورت بهترین راه برای برطرف کردن مشکل تماس گرفتن با گروه امداد خودرو و خودرو بر حسن آباد یا نزدیکترین مراکز امداد رسانی امداد گران حسن آباد است .

تا درسریع ترین زمان برای ارائه خدمات امداد خودروئی و رفع نقص فنی خودرودر محل حاضر شوند و نصبت به رفع عیب یاحمل خودرو به نزدیک ترین تعمیرگاه اقدام نمایند .

امداد خودرو

بهترین امداد خودرو در حسن آباد چه ویژگی هایی دارد

1 . بهترین امداد خودرو باید در سریع ترین زمان ممکن خودش را به شما برساند .

2 . دارای تجهیزات لازم برای تعمیر در محل خودرو شما باشد.

3 . دارای بیمه خودرو باشد تا در صورت جابجایی  خودرو شما بتواند سلامتی خودرو شما را تامین بکند.

4 . از کادر متخصص و کاربلد برای امداد رسانی استفاده بکند.

5 . در صورت نیاز خودرو شما را به نزدیک ترین مکانیک خودرو برساند.

6 . مجهز به جدیدترین خودرو های امداد خودرو در حسن آباد باشد.

7 . خوش برخورد و با اخلاق باشد و در عین حال کار بلد باشد.

امداد خودرو

قیمت یدک کش خودرو بر حسن آباد

امداد خودرو حسن آباد قیمت یدک کش در حسن آباد به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان یک قیمت ثابت برای آن در نظر گرفت. بهتر از قبل از ثبت درخواست خود در مورد ماشین و نوع خرابی به فرد خودرو بر اطلعات کافی را بدهید تا در قیمت حمل خودرو  صرفه جویی شود.

  •  مسافتی که توسط یدک کش طی می شود.
  • استفاده از نوع ماشین یدک کش یا خودرو بر هزینه متفاوتی دارد.
  • یدک کش ماشین سنگین هزینه بیشتری در بردارد.
  • در مسافت های زیاد مثلا از شهری به شهر دیگر هزینه سوخت نیر محاسبه می شود.
  • در حمل خودرو صفر در صورت درخواست مشتری جهت بیمه یا گرانتی حمل و نقل هزینه ان به صورت جدا محاسبه می شود.
  • نوع ماشینی که توسط یدک کش حمل می شود نیز در قیمت موثر است.
  • امداد خودرو
  • امداد خودرو حسن آباد با خودرو بر طاهر

    اگر در جاده مانده اید و نیاز به خدمات یدک کش خودرو در حسن آباد دارید و هیچ شماره یدک کش در حسن آباد ندارید می توانید با مراجعه به سایت خودرو بر طاهر درخواست حمل خودرو حسن آباد را ثبت کنید. تا در سریعترین زمان برای انجام خدمات به محل اعزام شود. افرادی که آگهی خود را در سایت خودروبر طاهر ثبت نموده اند خدمات زیر را در سرویس یدک کش حسن آباد ارائه می دهند:

امداد خودرو

امداد فوری

امدادخودرو فوری دارای یدک کش  های بسیاری در سطح تمام مناطق حسن آباد آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز می باشد . که با این خدمات امداد فوری در واقع بتواند کمک کند که هیچ ماشینی در جاده نماند و با خدمات امداد فوری به راحتی به نزدیک ترین تعمیرگاه هدایت شود.

امداد حسن آباد

گروه امداد خودرو حسن آباد دارای مراکز تخصصی تعمیرات انواع خودرو سواری تنها مرکز دارنده تعمیرگاه ها اختصاصی می باشد . کافیست شما با یک تماس کارشناسهای ما را از اوضاع خودروی خود باخبر کنید و تعمیرکاران ما با همان تماس به شما کمک کنند تا خودروی خود را تعمیر کنید و اگر نیاز به وجود تعمیرکار بود به محل بیاید و در آخر اگر باز تعمیر نشد خودرو را حمل  و به تعمیرگاه ببرند.

امداد خودرو

امداد خودرو طاهر

در صورتی كه خودروی شما بعلت نقص فنی قابل حركت نبود در هر زمان از شبانه روز و در سراسر كشور می‌توانيد از این سرویس استفاده کنید. با تماس با امداد خودرو مشکل خودرو خود را بیان کنید و از راهنمایی های امداد خودرو حسن آباد بهره مند شوید و اگر نیاز به یدک کش یا تعمیرکار سیار بود امداد خودرو حسن آباد با اعزام یک خودرو با یک تعمیرکار مجرب به محل خودرو شما را تعمیر و یا یدک کش میکند. طاهر با کادری مجرب و حرفه ای به همراه امداد رسانی کامل و دقیق به خودرو مشتریان در سراسر کشور خدمت رسانی میکند.

مهمترين ضرورت‌ تشكيل شركت امدادخودرو در واقع افزايش خودروهای توليد شده در ایران است . و برای ارائه بهترین خدمات تعمیرات خودرو ،امداد بوجود آمد.

بسیاری از مشکلات که برای خودروهای آسیب دیده می افتد نیاز به آمدن امداد خودرو نیست و از طریق بر قراری تماس تلفنی با طاهر و صحبت با کارشناسان میشود این مشکل خودرو حل شود.

خدماتی از جمله : باتری کمکی، سوخت رسانی، بازکردن دربهای خودرو، پنچرگیری و تعویض زاپاس  و … می باشد که توسط امداد خودرو انجام میشود و حمل در محل برای خودروهای غیر قابل تعمیر در راه .

امداد خودرو

امداد خودروی حسن آباد

امداد خودرو حسن آباد به چند قسمت تقسیم میشود :

امداد خودرو تلفنی

امداد خودرو سیار در محل

امداد خودرو با جرثقیل

امداد خودرو تلفنی

وقتی اول امدادخواه با امداد خودرو تماس میگیرد در مرحله اول امداد خودرو تلفنی انجام می شود . و امدادگر با مشاوره تلفنی خودرو را تعمیر میکند اگر با مشاوره تلفنی خودرو تعمیر نشد باید مرحله دوم انجام شود.

امداد خودرو

امداد خودرو سیار در محل

اگر با تلفن مشکل حل نشد باید امداد خودرو سیار در محل فرستاده شود تا خودرو را از نزدیک ببیند و تعمیر کند . اگر خودرو در محل تعمیر شود نیازی به مرحله بعدی ندارد ولی اگر تعمیر نشد باید با امداد خودرو با جرثقیل به محل بیایید.

امداد خودرو با جرثقیل

خودرویی که در محل تعمیر نشود باید با جرثقیل به نزدیکترین تعمیرگاه برده شود
تا تعمیر شود حتی این امکان هم هست که امدادخواه اگر تعمیرگاهی میشناسد به آنجا خودرو حمل شود.

امداد خودرو

خدمات امداد :

خدمات امداد شامل : رفع کلی عیوب خودرو امداد خواه ، تعویض قطعات در صورت لزوم که این قطعات اورجینال بوده و دارای گارانتی میباشد ، پنچرگیری لاستیک خودرو ، بالانس باد چرخ های خودرو ، تعمیر جزئی و کلی خودرو ، یدک کشی در صورت تعمیر نشدن خودرو در محل با یدک کش حرفه ای و مخصوص خودرو ، خدمات رسانی 24 ساعته برای امداد خواهان ، تعویض چراغ ها و آینه … .
بیمه و بارنامه دولتی و شرکت معتبر و تریلی حسن آباد
منبع گوگل
پیمایش به بالا
تماس با خودرو بر